

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- absolwenci wyższych uczelni (posiadających dyplom magistra lub licencjata),
- przyszli i obecni pracownicy organów administracji rządowej i samorządowej, państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych, dla których ta forma kształcenia stwarza możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych i uzyskania uprawnień wymaganych przez obowiązujące prawo. Studia adresowane są również do pracowników instytucji prywatnych zainteresowanych zasadami funkcjonowania współczesnej administracji,
- przyszli i obecni pracownicy organów administracji rządowej i samorządowej, państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych, dla których ta forma kształcenia stwarza możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych i uzyskania uprawnień wymaganych przez obowiązujące prawo. Studia adresowane są również do pracowników instytucji prywatnych zainteresowanych zasadami funkcjonowania współczesnej administracji.
- podniesienie kwalifikacji zawodowych,
- przygotowanie słuchaczy do wykorzystania posiadanej wiedzy do formułowania i rozwiazywania problemów z zakresu prawa administracyjnego,
- przygotowanie słuchaczy do planowania i organizowania pracy zespołu lub organizacji realizujących takie zadnia
- uzyskanie specjalistycznej wiedzy z zakresu nauk administracyjnych, kompleksowej i aktualnej wiedzy na temat istoty i funkcji administracji publicznej.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- absolwenci studiów wyższych
- pracownicy działów informatyki i bezpieczeństwa w różnych branżach,
- administratorów ochrony danych osobowych,
- kierowników jednostek samorządowych
- menedżerów firm prywatnych,
- pracownicy organów ścigania: policjanci i pracownicy służb mundurowych,
- pracownicy wymiaru sprawiedliwości,
- wszystkie osoby zainteresowane tematyką bezpieczeństwa komputerowego.
Celem studiów podyplomowych z cyberbezpieczeństwa i zarządzania informacją jest przygotowanie specjalistów zdolnych do identyfikowania, analizowania i zarządzania zagrożeniami związanymi z bezpieczeństwem informacji oraz do ochrony danych i systemów informatycznych przed atakami cybernetycznymi.
Studia te skupiają się na kształtowaniu umiejętności z zakresu zarządzania ryzykiem, wykrywania i reagowania na incydenty bezpieczeństwa, wdrażania odpowiednich polityk bezpieczeństwa, jak również na analizie złożonych zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem.
Słuchacze zdobywają wiedzę na temat podstawowych zagadnień dotyczących bezpieczeństwa informacji oraz narzędzi i metod związanych z ich ochroną, a także poznają zagadnienia związane z kryminalistyką komputerową i śledztwami w cyberprzestrzeni.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Oferta dla absolwentów studiów przygotowujących do wykonywania zawodu nauczyciela (co najmniej I stopnia oraz posiadających przygotowanie pedagogiczne).
Celem studiów podyplomowych edukacja dla bezpieczeństwa i obronności jest dostarczenie nauczycielom oraz innym pracownikom oświaty wiedzy i narzędzi potrzebnych do nauczania uczniów o kwestiach związanych z bezpieczeństwem i obronnością.
Program tych studiów obejmuje różne zagadnienia związane z polityką bezpieczeństwa, strategiami obrony, zagrożeniami dla bezpieczeństwa narodowego i bezpieczeństwa publicznego, a także zasadami funkcjonowania instytucji i organizacji związanych z bezpieczeństwem i obronnością.
Studia te mają na celu rozwijanie u nauczycieli umiejętności związanych z analizą i oceną zagrożeń dla bezpieczeństwa, a także nauczanie uczniów praktycznych umiejętności dotyczących przetrwania w różnych sytuacjach kryzysowych. Ponadto, studia podyplomowe z edukacji dla bezpieczeństwa i obronności mają na celu promowanie wśród uczniów postaw odpowiedzialności oraz kultury bezpieczeństwa.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- pracownicy administracyjnych sądów powszechnych,
- pracownicy kancelarii komorniczych,
- pracownicy kancelarii komorniczych,
- pracownicy urzędów skarbowych,
- pracownicy urzędów kontroli skarbowej,
- pracownicy podmiotów realizujących funkcję wierzyciela w postępowaniu egzekucyjnym (pracowników: działów finansowo - księgowych, działów prawnych oraz osób zajmujących się organizacją komórek windykacyjnych),
- pracownicy podmiotów gospodarczych stosujących umowy factoringowe,
- pracowników Poczty Polskiej zajmujących się windykacją należności z tytułu abonamentów RTV i innych.
- pracowników Poczty Polskiej zajmujacych sie windykacja naleznosci z tytulu abonamentów RTV i innych,
- pracowników Poczty Polskiej zajmujacych sie windykacja naleznosci z tytulu abonamentów RTV i innych.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Studia kierowane są do absolwentów studiów wyższych, nauczycieli, chcących poszerzyć swoje kwalifikacje w zakresie nauczania etyki i filozofii, posiadających przygotowanie pedagogiczne.
Celem studiów podyplomowych etyka i filozofia dla nauczycieli jest dostarczenie nauczycielom narzędzi i wiedzy potrzebnych do nauczania etyki i filozofii w szkołach. Program tych studiów składa się z różnych modułów, które mają na celu pomóc nauczycielom zrozumieć kluczowe pojęcia i teorie etyki i filozofii oraz nauczyć ich, jak nauczać tych dziedzin w sposób skuteczny.
Studia te mają również na celu rozwijanie u nauczycieli umiejętności krytycznego myślenia, analizy i interpretacji tekstu filozoficznego oraz dobrej argumentacji. Ponadto, studia te mają na celu pomóc nauczycielom w rozumieniu różnych systemów etycznych i filozoficznych oraz sposobów, w jakie te systemy mogą być zastosowane w różnych kontekstach szkolnych.
Studia podyplomowe z etyki i filozofii dla nauczycieli mają także na celu dostarczenie nauczycielom narzędzi do nauczania wartości, które są ważne dla rozwoju uczniów, takich jak szacunek, tolerancja, odpowiedzialność i uczciwość. W ten sposób studia te mają pomóc nauczycielom w pełnieniu swojej roli w kształtowaniu charakteru uczniów i przyczynić się do ich rozwoju moralnego i intelektualnego.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- posiadających wyższe wykształcenie, które chciałby nabyć uprawienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości,
- dla osób, które chciałby nabyć uprawienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, w szczególności pracowników spółdzielni mieszkaniowych i administracji, pracowników banków, doradców inwestycyjnych, przedsiębiorców, firm zarządzających nieruchomościami oraz innych osób uczestniczących w obrocie i zarządzaniu nieruchomościami, kandydatów na rzeczoznawców majątkowych,
- dla pośredników w obrocie nieruchomościami i zarządców nieruchomości chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu szacowania nieruchomości.
Program studiów wyczerpuje minimum programowe dla studiów podyplomowych w zakresie wyceny nieruchomości, przewidziane na podstawie art. 196 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014 r. poz. 518, z późn. zm.), ogłoszone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 12 czerwca 2014 r. w sprawie minimalnych wymogów programowych dla studiów podyplomowych w zakresie wyceny (Dz. U. z 2014 r., poz. 826).
przygotowanie do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego, a także specjalisty w zakresie: doradztwa na rynkach nieruchomości, oceny efektywności inwestowania w nieruchomości, określania skutków finansowych uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wyceny przedsiębiorstw, określania wartości bankowo- hipotecznej oraz innych aktywności związanych z szeroko pojętym gospodarowaniem nieruchomościami.
Część ogólna prawa cywilnego

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adresatami studiów są osoby pracujące lub zamierzające podjąć pracę w przedsiębiorstwach obsługujących międzynarodową wymianę towarową, agencjach celnych lub w jednostkach administracji publicznej związanych z obrotem towarowym z zagranicą, jak również wszystkie osoby zainteresowane nabyciem wiedzy z zakresu obsługi celnej podmiotów oraz nadzoru międzynarodowego obrotu towarowego.
Celem studiów jest nabycie niezbędnych umiejętności oraz kwalifikacji zawodowych, pozwalających na prowadzenie efektywnej działalności w sferze handlu międzynarodowego w zakresie obsługi celnej podmiotów.
Ambasadorem kierunku jest Pani Beata Krawczyk – Jastrzębska – CEO 3CARGO Sp.z o.o., Vice Prezes Czechowickiej Delegatury RIG w Katowicach
czas trwania studiów: studia dwusemestralne
forma zajęć: zajęcia on-line
Absolwent może ubiegać się o wpis na listę agentów celnych, prowadzoną przez Izbę Administracji Skarbowej w Warszawie (Prawo celne; Dz. U. 2020 poz. 1382).


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- osoby mające zamiar podjąć pracę w działach kadrowo-płacowych,
- pracownicy działów HR, zarządzania personelem lub też kadr, którzy chcieliby rozszerzyć i zaktualizować swoje umiejętności oraz wiedzę z dziedziny kadrowo-płacowej.
- przygotowanie specjalistów w zakresie administrowania i organizacji kadr,
- uzyskanie niezbędnej wiedzy z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, dokumentacji kadrowej, podatkowej oraz ZUS.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- kadra menedżerskiej firm i instytucji,
- pracownicy działów marketingu,
- pracownicy działów HR,
- pracownicy działów Public Relations,
- pracownicy urzędów miast, gmin, powiatów,
- pracownicy banków,
- pracownicy agencji reklamowych, marketingowych,
- osoby, które pragną rozszerzyć swoje kompetencje w zakresie komunikacji w biznesie oraz technik public relations,
- dostarczenie specjalistycznej, a zarazem praktycznej wiedzy, niezbędnej do wykonywania zawodu Pracownika działu HR, marketingu, działu promocji,
- podniesienie kompetencji niezbędnych w skutecznym zarządzaniu w biznesie w nieustannie zmieniającym się, silnie konkurencyjnym środowisku gospodarczym. Program studiów koncentruje się na praktycznych aspektach roli menedżera jako kreatora biznesu na skalę swojego zespołu, branży, jednostki organizacyjnej. Studia mają również na celu dostarczenie pakietu narzędzi do zarządzania potencjałem swoich pracowników, do motywowania i angażowania ludzi. Słuchacze poznają zarówno teoretycznie jak i praktycznie zagadnienia związane z decyzjami menedżerskimi, strategią działania firmy w warunkach konkurencji, kierowaniem ludźmi i kulturą organizacyjną. Metodyka zawiera również gry symulacyjne, indywidualne ćwiczenia, warsztaty z negocjacji, komunikacji oraz studia indywidualnych przypadków.
Prawno-etyczne aspekty działań PR
- praca nad głosem,
- retoryka,
- sztuka wystąpień publicznych (zajęcia z kamerą),
- sposoby radzenia sobie ze stresem,
- zarządzanie czasem,
- savoir vivre w biznesie,


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- absolwentów wyższych uczelni (posiadających dyplom magistra lub licencjata) głównie kierunków: bezpieczeństwa wewnętrznego, pedagogiki, resocjalizacji, prawa, psychologii, socjologii, politologii),
- osoby zainteresowane pracą w służbach i urzędach, które w zakresie swoich obowiązków mają ściganie i zwalczanie przestępczości,
- sędziowie, prokuratorzy, adwokaci, radcy prawni, aplikanci zawodów prawniczych,
- kuratorzy sądowi,
- osoby zatrudnione w podmiotach świadczących usługi detektywistyczne oraz ochrony osób i mienia,
- osoby zainteresowane pracą w służbach i urzędach, które w zakresie swoich obowiązków mają ściganie i zwalczanie przestępczości.
- prawidłowa ocena ryzyko popełnienia przestępstwa,
- poznanie sposobów eliminowania zjawisk mogących prowadzić do rozwoju przestępczości,
- poznanie sposobów eliminowania zjawisk mogących prowadzić do rozwoju przestępczości,
- poznanie prawidłowych technik ujawnienia i zabezpieczania śladów z miejsca przestępstwa,
- umiejętność prawidłowego wykorzystania zebranych w sprawie dowodów,
- umiejętność oceny prawidłowości zabezpieczenia śladów i dowodów na miejscu przestępstwa.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Osoby pracujące w logistyce w firmach produkcyjnych, handlowych i transportowo-spedycyjnych.
- Menedżerowie logistyki różnych szczebli.
- Kierownicy i pracownicy działów logistyki.
- Kierownicy i uczestnicy projektów logistycznych.
- Przedsiębiorcy indywidualni.
- Wszyscy zainteresowani logistyką i zarządzaniem łańcuchami dostaw.
Celem studiów podyplomowych z zakresu logistyki i transportu dla małych i średnich przedsiębiorstw jest przygotowanie specjalistów posiadających wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania łańcuchem dostaw oraz transportem w firmach małych i średnich.
Studia te skupiają się na kształtowaniu umiejętności z zakresu projektowania, organizacji i zarządzania łańcuchem dostaw, a także nauczają, jak zapewnić efektywne i kosztowo korzystne rozwiązania w dziedzinie transportu i magazynowania.
Studenci zdobywają wiedzę na temat różnych aspektów logistyki, takich jak planowanie produkcji, zarządzanie magazynami, zarządzanie zapasami, koordynacja procesów transportowych i negocjacje z dostawcami. Ponadto, uczą się o strategiach planowania transportu, metodach optymalizacji kosztów i jakości usług transportowych oraz o przepisach i normach związanych z transportem i logistyką.
Studia te skierowane są do menedżerów i przedsiębiorców działających w małych i średnich przedsiębiorstwach, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć wiedzę na temat skutecznego zarządzania łańcuchem dostaw oraz transportem.
Po ukończeniu studiów podyplomowych z logistyki i transportu dla małych i średnich przedsiębiorstw absolwenci będą mogli podjąć pracę na stanowiskach menedżerskich w dziale logistyki i transportu w firmach małych i średnich, prowadzić własny biznes związany z logistyką i transportem, a także podejmować się konsultacji i doradztwa dla firm z tego sektora.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- osoby posiadające dyplom ukończenia jednolitych studiów magisterskich,
- osoby I i II stopnia dowolnego kierunku,
- pracownicy administracji publicznej różnego szczebla,
- pracownicy organów administracji rządowej i samorządowej,
- kierownictwo jednostek organizacyjnych gmin, powiatów, województw.
- pogłębienie wiedzy prawniczej, sprawności organizacyjnej i doskonalenie umiejętności interpersonalnych pracowników administracji publicznej,
- studia mają na celu nabycie, uzupełnienie bądź usystematyzowanie wiedzy z zakresu administracji oraz ogólnej wiedzy prawniczej niezbędnej do wykonywania obowiązków pracowniczych,
- po ukończeniu studiów absolwent podniesie swoje umiejętności w posługiwaniu się przepisami prawa, sporządzania pism oraz będzie posiadał umiejętność rozwiązywania konkretnych problemów występujących w postępowaniu egzekucyjnym,
- w zakresie kompetencji społecznych efektem ukończenia studiów będzie umiejętność prawidłowego identyfikowania i rozstrzygania problemów związanych z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym.


Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Studia kierowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe w innych dziedzinach, które pragną rozpocząć pracę jako nauczyciele. Absolwenci naszych studiów będą przygotowani do nauczania na różnych poziomach edukacyjnych, od szkół podstawowych do średnich. Dodatkowo, zdobyta wiedza i umiejętności otworzą drzwi do pracy w placówkach edukacyjnych, ośrodkach szkoleniowych oraz instytucjach działających na rzecz edukacji.
Głównym celem naszych studiów jest przygotowanie przyszłych nauczycieli do skutecznego i odpowiedzialnego wykonywania swojego zawodu. Program skupia się na rozwijaniu umiejętności pedagogicznych, takich jak planowanie i prowadzenie lekcji, diagnozowanie potrzeb uczniów, tworzenie zróżnicowanych metod nauczania oraz radzenie sobie z wyzwaniami wynikającymi z różnorodności klas. Ponadto, studenci zdobędą wiedzę z zakresu psychologii rozwojowej, komunikacji interpersonalnej i pracy z uczniami o specjalnych potrzebach.
Blok 1
Blok 2
Blok 3


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- osoby chcące zdobyć kompetencje w obszarze obsługi kadrowo-płacowej w przedsiębiorstwie,
- pracownicy działów kadr, księgowości, osób zarządzających zasobami pracy, pracodawców i innych osób, które w swojej pracy zawodowej stosują prawo pracy,
- pracownicy sektora prywatnego oraz publicznych służb zatrudnienia, zajmujący się w praktyce prawem pracy i ubezpieczeń społecznych,
- osoby pragnące wzbogacić oraz uaktualnić swoją dotychczasową wiedzę,
- prawnicy zajmujący się doradztwem w sprawach z zakresu prawa pracy,
- ukończenie studiów może też pomóc w zmianie kwalifikacji i znalezieniu satysfakcjonującej pracy osobom, które dopiero zamierzają zająć się sprawami kadrowymi oraz wynagrodzeń.
- przekazanie słuchaczom specjalistycznej wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- zapoznanie z aktualnymi przepisami prawa pracy, obowiązkami pracodawców i pracowników, zasadami naliczania wynagrodzeń, zasadami naliczania świadczeń na rzecz pracowników, sporządzania dokumentacji kadrowej, podatkowej oraz ubezpieczeniowej,
- przygotowanie słuchacza do wykonywania zawodu specjalisty menedżera odpowiedzialnego za: obsługę procesów kadrowo-płacowych, pogłębianie i aktualizację wiedzy w wyżej wymienionym zakresie przez osoby stosujące prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w zakładach pracy, urzędach administracji państwowej i samorządowej, zakładach budżetowych.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- pracownicy działów księgowości,
- pracownicy działów rachuby płac i pionów finansowo-księgowych przedsiębiorstw i instytucji,
- pracownicy organów administracji rządowej i samorządowej,
- pracownicy urzędów skarbowych,
- pracowników urzędów kontroli skarbowej,
- osoby prowadzące samodzielną działalność gospodarczą w ramach biur rachunkowych i biur doradztwa podatkowego,
- osoby chcące poszerzyć i zaktualizować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości i podatków.
- dostarczenie specjalistycznej, a zarazem praktycznej wiedzy, niezbędnej do wykonywania zawodu księgowego oraz do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- nabycie, uzupełnienie bądź usystematyzowanie wiedzy z zakresu rachunkowości, rachunkowości finansowej i zarządczej, sprawozdawczości i analizy finansowej, prawnych regulacji księgowych i systemu podatkowego oraz wykorzystanie jej w praktyce,
- posiadanie i wykorzystanie wiedzy oraz umiejętności z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych, ewidencji księgowej i sprawozdawczości finansowej, a także rozliczeń podatkowych i polityki podatkowej,
- nabycie umiejętności prowadzenia ksiąg rachunkowych, sporządzania i analizy sprawozdań finansowych i podatkowych, a także dokonywania analizy podatkowej.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- absolwenci studiów wyższych,
- pracownicy dzialow technicznych i utrzymania infrastruktury,
- administratorzy drog samorzadowych, krajowych i autostrad,
- menedzerowie firm prywatnych,
- pracownicy firm transportowych i spedycyjnych ,
- kierownicy projektow drogowych,
- wszystkie osoby zainteresowane w/w tematyka
Celem studiów podyplomowych z zakresu transportu i finansowania infrastruktury drogowej jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności związanych z planowaniem, projektowaniem i finansowaniem infrastruktury drogowej oraz zarządzaniem transportem drogowym.
Studia te skupiają się na kształtowaniu umiejętności z zakresu analizy finansowej, oceny ryzyka, zarządzania projektami i podejmowania decyzji biznesowych w dziedzinie transportu drogowego. Ponadto, uczestnicy zdobywają wiedzę na temat prawa transportowego, przepisów drogowych i standardów bezpieczeństwa, a także na temat różnych aspektów związanych z projektowaniem i budową dróg oraz infrastruktury transportowej.
Słuchacze będą mieli okazję nauczyć się, jak planować i realizować projekty transportowe, jak rozwiązywać problemy związane z infrastrukturą drogową oraz jak efektywnie zarządzać zasobami w dziedzinie transportu. Ponadto, studia podyplomowe pozwolą na zdobycie umiejętności finansowych i biznesowych, które są niezbędne dla osób zajmujących się inwestycjami w infrastrukturę drogową.
Studia te skierowane są do osób zainteresowanych rozwojem infrastruktury drogowej, a także do menedżerów i przedsiębiorców z branży transportowej, którzy chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie finansowania, planowania i zarządzania projektami związanymi z infrastrukturą drogową.
Po ukończeniu studiów podyplomowych z transportu i finansowania infrastruktury drogowej absolwenci będą mogli pracować na stanowiskach menedżerskich w firmach z branży transportowej, a także w instytucjach rządowych zajmujących się planowaniem i zarządzaniem infrastrukturą drogową. Mogą również prowadzić własną działalność gospodarczą związaną z inwestycjami w infrastrukturę drogową, a także podjąć się konsultacji i doradztwa dla firm z tego sektora.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- osoby chcące zdobyć niezbędne kompetencje do wykonywania zawodu związanego z pracą w służbie BHP na stanowisku starszego inspektora BHP,
- właściciele i zarządzający firmami, którzy z mocy prawa odpowiadają za bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
- osoby chcą nabyć przygotowanie dydaktyczne uprawniające do prowadzenia szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- wyposażenie słuchaczy w wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do skutecznego zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, szczególnie w zakresie,
- analizy i oceny zagrożeń czynnikami chemicznymi, fizycznymi i biologicznymi występującymi w środowisku pracy, oceny ryzyka związanego z tymi zagrożeniami oraz wdrażania działań korekcyjnych kontrolujących poziom ryzyka,
- bieżącego monitorowania stanu BHP oraz przestrzegania zasad i przepisów,
- rozwiązywania bieżących problemów technicznych i organizacyjnych związanych z bezpieczeństwem i ergonomią w skali zakładu pracy i w odniesieniu do stanowisk pracy,
- eliminacji i/lub ograniczania oddziaływania na pracowników czynników niebezpiecznych, szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia,
- współuczestniczenia w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, a także podejmowania odpowiednich działań profilaktycznych,
- organizowania i prowadzenia szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz propagowania wiedzy o BHP.
- wyposażenie absolwentów w podstawową wiedzę dotyczącą ustaw, przepisów oraz norm krajowych i unijnych z zakresu prawa pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, ich interpretowania oraz stosowania w praktyce,
- zapoznanie słuchaczy z funkcjonowaniem znormalizowanego systemu zarządzania BHP, zgodnie z normami serii PN-N 18000 oraz przedsięwzięciami związanymi z analizą i oceną ryzyka zawodowego związanego z zagrożeniami środowiska pracy oraz wskazanie na potrzebę doskonalenia jakości systemowego zarządzania BHP,
- rozwijanie i upraktycznienie wiedzy z zakresu ergonomii fizjologii pracy w aspekcie kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
- rozwijanie i upraktycznienie wiedzy z zakresu ergonomii fizjologii pracy w aspekcie kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
- przekazanie interdyscyplinarnego zasobu wiedzy o czynnikach zagrażających, szkodliwych i uciążliwych oddziałujących w środowisku pracy oraz o zasadach ich prewencji i profilaktyki,
- rozwinięcie i ugruntowanie wiedzy o organizacji i funkcjonowaniu służby bhp w zakładzie pracy,
- zapoznanie z zasadami monitorowania stanu BHP oraz organizowania i przeprowadzenia wewnętrznego audytu BHP związanego z wykonywaniem zadań zawodowych,
- usprawnienie umiejętności opracowania procedur postępowania na wypadek szczególnego zagrożenia i awarii, w tym przyswojenie procedur udzielania pomocy przedmedycznej,
- zapoznanie i upraktycznienie wiedzy dotyczącej środków ochrony indywidualnej i zbiorowej stosowanych podczas wykonywania zadań zawodowych,
- przekazanie, rozwinięcie i upraktycznienie wiedzy dydaktycznej i wyrobienie umiejętności dydaktycznych pozwalające zorganizować i przeprowadzić szkolenie w zakresie BHP oraz efektywnie komunikować się w celu wyjaśniania istoty zagrożeń w środowisku pracy,
- ukształtowanie metodycznych umiejętności analizowania i rozwiązywania problemów BHP oraz pisarskiego opracowania ich wyników.
Program studiów spełnia wymogi zawarte w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2004 r., §1 ust. 3 rozporządzenia, w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. nr 246 , poz. 2468) oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz. U. z dnia 17 lutego 2012 r. poz. 184) i daje absolwentom uprawnienia do pracy na stanowisku inspektora BHP oraz do prowadzenia szkoleń z zakresu BHP.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nauka na naszej uczelni będzie odbywać się w formie hybrydowej. Część zajęć w formie zdalnej (np. wykłady), a część w formie tradycyjnej - czyli stacjonarnej na terenie Uczelni (np. ćwiczenia).
Kontakt:
+48 33 829 72 29
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator studiów:
mgr Aleksander Sapiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- dyrektorzy szkół oraz osoby zajmujące stanowiska kierownicze w przedszkolach, szkołach i innych placówkach oświatowo wychowawczych;
- kandydaci na stanowiska kierownicze w placówkach oświatowych;
- nauczyciele zainteresowani doskonaleniem zawodowym pragnący nabyć wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania w oświacie;
- osoby zajmujące się tematyką nadzoru pedagogicznego, animatorzy działań i organizacji oświatowych oraz osoby zajmujące się problematyką oświatową w jednostkach samorządu terytorialnego.
- przygotowanie profesjonalnej kadry do pełnienia funkcji kierowniczych w instytucjach oświatowych;
- doskonalenie zawodowe kadry kierowniczej instytucji oświatowych oraz pracowników samorządowej administracji oświatowej,
- podwyższenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli z uwzględnieniem możliwości ich awansu zawodowego;
Studia trwają 180 godzin (dwa semestry) i kończą się egzaminem w formie testu pisemnego z semestru pierwszego i drugiego. Po ukończeniu studiów absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Wyższą Szkołę Finansów i Prawa w Bielsku-Białej. Zajęcia prowadzą praktycy, prawnicy, dyrektorzy szkół oraz wykładowcy Wyższej Szkoły Finansów i Prawa w Bielsku-Białej.